Saturday, August 7, 2010

Salam RAMADHAN MUBARAK

Salam apa khabar rakan2 alam maya semua....
kali ni aku nak kongsi dgn semua rakan2 atau taulan
yg memg tugas susah sagt nk balik berpuasa dgn orang tersayang (family)

Huh!!....ekspresi aku buat rakan2 yg tak bersyukur klau baru pertama
kali tak dapat balik berpuasa dgn org tersayg...

Alhamdulillah tahun ni 1431H dah masuk thun 3 aku di seberang (M'sia Timur je)
berpuasa di Negeri Bawah Bayu....

oleh krana tugas aku buat kali ke-3 nyer..berpuasa di Sabah huhu
apa yg aku heran ialah segelintir rakan2 kerja yg masih baru kena posting ke M'sia Timur nih
(thun pertama depa) dah bising mcm2 ....nk marah boss pun ada...
haddoi.....sabar la geng.....rileks r.....der...
aku bukan per...biasa la tuh....dah nama pun kerja....bukan kita buat kerja jahat pong...
(mengawasi perbatasan maritim negara) tugas murni beb....
bukan semua org ada tugas mcm kita nih...

~mode aku bertukar jd heppy~

pabila trima panggilan dari wife aku...huhu

Apa2 pon buat rakan2 dan sahabat smua...
SALAM RAMADHAN al-MUbarak
smoga ramadhan kali ni menjadi institusi terbaik bagi mendidik kita sebagai MUSLIM sejati


5 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam selamat berpuasa

PeNaRi LaUt said...

sselamat jua untuk anda

MENTIBANG LAUT said...

aku dah 5 kali berpuasa kat sini.. cam dah puasa kat kg je..sapa kawan ko yg homesick tu? bikin malu company la

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

tak update lagi...sebok pose kot

PeNaRi LaUt said...

ML: tn biasa la jr. juice la tn.....
bro brutal: hahaha....sy nih jarang update dah skrg nih...huhu thanks...