Wednesday, August 25, 2010

ASTRO BOX OFFICE

salam
sejak dua menjak nih aku rasa bnyak sangat pembaziran duit aku
~bengang~
satu ketika aku pernah terima panggilan telefon dari promoter ASTRO
kononnya nk promosi channlel ASTRO BOX OFFICE
aku masa tuh dijanjikan dengan tayangan movie terbaru dari pawagam
~maknanyer yg up to date punyer filem~
tapi hampeh setelah seminggu aku tak rasa aku nonton filem baru
arini dah masuk ari ke-3 ABO 952 tayangkan filem Duhai Si Pari,Iep dan banyak lagi
dengan motto TAYANGAN HEBAT tapi sebnarnyer HaBBAIT (loghat pahang)
knapa la bulan2 puasa nih ada org nk tipu orang....
memg aku rasa tertipu nih...hhhaddoi...
kepada pengguna ASTRO yg berniat utk melanggan plz dan tolonglah
jangan berbuat demikian

~aku menyesal~

mulai bulan depan aku akan cut off my ASTRO account
bleh ker??haddoi...ada kontrak plak 2 tahun...
terpaksa la bersabar.....tp mungkin aku boleh cut off dat channel...

3 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

ASTRO SELALU TAYANG CERTA SAMA DAN LAMA ARGH

PeNaRi LaUt said...

bayar utk yg dah basi

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

bila mau update