Friday, January 21, 2011

Bos Baru

Salam....perantauan buat ummi dan abi
anakmu kini dah bertambah beban tanggungjawab serta berat badan
hehehe...nak wat camana mode tgh happy...
kui2..

bukan pasal happy aku nak cerita habaq hang...
tak lama lagi aku akan terima BOSS baru...huhu
pertama2 sekali aku ucapkan TAHNIAH kepada bos aku yang baru
semoga pendaratan beliau membuka lembaran sejarah baru beliau dalam meneruskan karier
tak mudah untuk menjadi org nombor satu nih...

(kepada tn Khairil~ smoga tuan terus maju dalam karier yang diceburi, semoga tuan berjaya dapat sesuatu yang bermakna dalam pasukan ini nanti
insyallah saya akan bersama2 tuan untuk meneruskan agenda pasukan ...)

hehe sekadar monolog aku...ntah beliau baca ke tidak...bukan apa...kesian aku kat boss lama ..
tugas beliau(boss lama) lagi 10 hari nak abis kat sini...dah mcm2 buat perangai..
haii....dadah2....knapa la kau mudah didapati??
aku hairan...knapa sang penjual tak pernah2 kena tangkap???
asik pengguna jer kena tangkap...

aku ada cerita berkenaan dadah nih,,,seorang sahabat aku nih (dulu rakan sekerja) tak tau masa bila dia mula terjebak dengan najis tuh...pada satu hari...
pada 17 Jan 2011
jam lebih kurang 1155 nak dekat tgh ari....kawan aku nih kena cekup...digari....
jom kita siasat dari mana dia dapat "barang" diceritakan oleh Pegawai Penyiasat kes..
kwn aku nih beli barang dekat kampung bersebelahan (dengan taman tempat kena tangkap)
tanpa disedari..kawan aku nih diekori oleh abg2 dari caw.Narkotik....
leka punya pasai...kawn aku nih kena cekup dek 12 abg2 kacak td...

yang menghairankan aku....knapa penjual di kmpung sebelah tak kena cekup....yang lagi pelik...tak smpai 5 hari..pun...20 Jan...ada sorang lg kwn aku kna cekup...
modus operandi hampir sama....

haddaoi,,,...kenapa meh?? penjual tak kena meh??? pelik kan??

No comments: