Thursday, December 23, 2010

Tanggal Disember

Salam....sejak dua menjak nih aku asyik dah malas nak update blog nih..
entah ler....apsal erk...aku pun tak tau....
skrg nih macm2 org buat dgn blog....blog aku sama jerk...
huhu
sedih tol la...
apa aku nak type nih???
hmmm...

arini 23 Disember...
2211H aku dilokasi bawah tanah.....tempat agak sulit...
cahaya tempat aku berada nih samar2 dan kelam....
kat dalam bnyak perkataan "SULIT" dan "TERHAD"
dasyat tol lah...

huhuhu...tak tergamak di otak yang normal ...aku adlah aku yg sekrang..
sapa? aku skrang nih??? ntah ler...mungkin mak aku jer yg paham...
silap2 **** pun tak paham aku lg...
hahahha..

apa dah aku melalut nih....

2 comments:

نذر الأفندي بن عبد الغني said...

Aku pun tak faham. Ha 3x. :D

Anonymous said...

Mesti selalu bersemangat bila ingat tanggungjawab pada semua...kdg² mmg susah nak ramal hati manusia, xpaham gelagat mereka, walau dah kenal 10thn skali pon..sbg pngajaran, xperlu harap org memahami kita, tp cubalah memahami orang lain..pasti hidup bertambah baik..('_-)/ peace!!