Sunday, September 19, 2010

10 Syawal 1431H

Salam Eidul Fitri.....
Walaupun aku tak tau nk tulih apa...tapi kpala hotak aku berligat pikir:

1. Alhamdulillah buat pertama kali thun ni aku sambut syawal dgn isteri (thun ke-3 aku tak sambut dengan kaum kerabat family aku)~ apa boleh buat kerna tugas...huhu terima kasih isteri Khairunnisa BT Mohd Kardry...berkorban datang ke kota Kinabalu....~terima kasih family yg memahami~

2. Masyarakat dikejutkan dengan mcm2 masalah mental....paling ngetop bukan lagi kesah Nordin MAt Top...tapi kini keisah Dato' Sosilawati dan rakan2 (al-fatihah buat mereka...) ameen ya rabb al-amin.....secara peribadi aku masih tak percaya dgn kronologi pembunuhan macm nih...mcm dah dlm filem / drama kat tv ...plak...ntah la....ape2 pon biar pihak berwajib yg uruskan...sbgai seorg masyarakat M'sia yg cinta DAMAI dan AMAN....sama2 kita kembali kepada AGAMA....disebabkan tak syag agama lah jadi mcm2 nih...haddoi....~kes buang bayi pon masih blom selesai~....

3. Biarkan kabu dan kabi dengan labunya.....

4. Hhmm...tiba2 terpikir bila la aku nk start puasa syawal nih....hahahadoi....insyallah...

5. Sekian, terima kasih

4 comments:

PeNaRi LaUt said...

Terima Kasih banyak buat abi dan umi....huhuhu

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

SELAMAT BERAYA

Anonymous said...

kes sosilawati sengaja jeh nak menutup kes2 lain yang berjuta2 disenyapkan pihak2 tertentu ya tak...apsal tiba2 kes ni hari2 masuk tv, masuk paper, padahal ada kes dato' bunuh diri, kes orang Mongolia tu, mana sume tak settle pun kan...senyap jeh kan...

PeNaRi LaUt said...

tu la pasai....bila org citer sket jer kata ada motif politik plak....huhuhu....tanggugjawab...