Saturday, September 5, 2009

lapar?


MAsa nih jam 1725H waktu di Teluk Sepangar, KOta Kinabalu, Sabah....
kawan2 aku tgh mengadap kotak hitam yang ada suara dan gambar...saiz 31" kotak hitam ni flat jer...boleh negok movie...masa tuh aku rasa depa tgh tgok rancangan ASTro Kot...

Waktu berbuka arini 1822H...huhu lagi sejam aku nak buka,,,...tiba2 teringat kat adik2 aku kat Semnanjung...apa agaknya menu Berbuka depa arini...

wah....aku lapar sbnranya.....tp kena la Sabar...sejam jer lagi.....ish!! truk btul aku nih ...

#Insyallah thun depan aku dapat bebruka bsama Kluarga...tersayang...

9 comments:

Anonymous said...

mkn tu igt2 la aku kat cni... kem slm kat mentibang... hehe

slmt brbuka bro!

r0sCha said...

weeeeeeeeeeeee~
mewahnye berbuke...
memang mcm nie ea santapan tiap kali berbuke+bersahur???

p/s--->mari kite sama2 d0akan tuk kepulangan kam0 next year... =)

PeNaRi LaUt said...

nampak jer mewah....berat mata memandang berat lagi bahu memikul....huhuhu...meriah di mata,sedih di hati....hahahaha

PeNaRi LaUt said...

r0sCha, Teja <<< trimas ....nnt aku ingat korang eh....hahaha....

Anonymous said...

sabar la ek...bese la hidup dirantauan..

byr zakat tuh rq byr kat ayah rq jer..die pon amil...ahuahauhuahauha

slm mrdeka bro!
mrdeka kah atau tdak blasah jer

n slm ramadhan

zai said...

wah kat mana ni..special nampak..atas kapal ke ni ?

PeNaRi LaUt said...

yup....kak...sy mkn dalm kapal jer...hari2 kat kapal....ofis pon kapal...huhuhu

Anonymous said...

hoho

Anonymous said...

semoga bahagia dengan keluarga...