Wednesday, September 2, 2009

Jiwa Laut Bayu

aku datang bukan utk cinta....
aku juga manusia yang dicipta
aku nak share cerita
jagn kau terasa duka
aku cuma tak nak kau terseksa,...
jgn la kau terfikir2kan sgt soal cinta...
cinta hadir tanpa diduga...
bermula dari shabat yg setia...
aku bukan sang setia....
aku bukan pemberi cinta atau bahgia...
aku dtg nak dengar cerita...
cerita cinta...
dari mulut kau....sahaja...
jgn kau benci lelaki semata...
jagn kau herdik mereka...
aku juga sama ...
manusia...sama2
perlu masa aman dan saksama...

jangan lah kau rasa jemu dengan masa...
semua sdah dicipta.....
dicipta oleh siapa???
kalau bukan Yang Maha Esa....
dan untuk siapa dicipta ???
untuk kita jin dan Manusia....
apa tujuan kita....
kita bertujuan untuk Dia...
siapa Dia....
carilah DIA...
Dia ada dimana2....

hanya sekadar ingin cuba kongsi rasa duka bahgia
salam seberang Dibawah Bayu

2 comments:

zai said...

hmm..sebuah luahan rasa nampaknya..pada siapa tu ?

Anonymous said...

untuk dia..thanks...