Friday, June 19, 2009

Si Tari Belajar QARI

Syukur aku syukran semua...dikesempatan ini ingin ku khabarkan...
ingin aku zahirkan buku2 hati tersimpan...
aku baru shj samapai dari Sandokan...sebuah negeri indah...
terdapat di sana khalayak askar2 dan hlubalang panglima Wilayah Laut..
berentap beradu kemerduan Suara....
aku juga cebur diri...dalam menglunkan seni suara Kitab Suci Qur'an...
Telah aku nyanyikan Ayat Suci Ali-Imran 130-144...
Dengan Izin Tuhan....berita gumbira buat Jelajah takluk Negeri Peleyaran Kodah...
aku selaku pecacai telah dinobatkan sebagai pemenang...
Terima Kasih...Bonda dan Ayahnada...didikan kalian ku tidak persiakan...
terima Kasih...rakyat jelata KOdah...memberi galakan...

7 comments:

MENTIBANG LAUT said...

tahniah dan syabas yeop..

PeNaRi LaUt said...

Terima Kasih....akan ku coba untuk mantopkan bacaan ku untk berentap di masa akan datang...Doakn ya ..

kakak said...

selamat..selamat...moga al-Quran menjadi panduan dan pedoman buat kita semua.

r0sCha said...

weeee~
tahniah atas kejayaan anda...
truskan usaha lgy erk..

senang2...
ajar2 lew m0hd sayuti mengaji...
bg memant0pkan bacaan die..
huhuu =)

PeNaRi LaUt said...

tq roscha.....ni la nama rejeki...
"unexpected" Mr.Sayuti pun banyak bagi semangat before competition....Thanks Bro...
Mudah-mudahan Al-Quran sentiasa menjadi teman Semua...

r0sCha said...

weeeee~
" unexpected"?????
cam de mkna jer pekataan nih???
[konpius...konpius...]

PeNaRi LaUt said...

yup.....dalam pertndingan tu ada naib Johan Last yer....
semua yang attend kbnyakan muka baru ( me n Syuti) so....what ur expect??? from da last result...most of us...."underground player"
just like "U jump I pun JUmp"
hahaha sweet memories wif Sayuti...