Monday, July 20, 2009

Siaran Tetunda-Aku tak Suka Depa



aku tak suka depa...

aku rasa bosan dgn sikap orang yang celaka...
sumer tau nk besor peroot belaka...
kecik epal nk jadi besar nangka...
adakah mereka org melaka???
sapa2 pun tak dapat teka...
dikir aku takda kene mngena dgn MLAKa..
cuma nk bgtau kat korang sikap binatang macam ungka...
duit tak cukup habis kebas duit leftenan MUda...
mess bill sana sini hak milik mereka..
bkumpul je kita dah dapat teka...
mesti nk duit kita...

majalah,,....
satu lagi masalah...
ntah sape nk disalah...
nak kata org sebelah??
harga melambung macam kena tulah...
harga minyak pun kalah..
harga tinggi menggalah...
baik pegi suruh pakcik hanzalah...
ajak dia mbeli belah...
hahaha...tak da iea dah...
lu boleh blah...
aku pun nk blah...

Siapakah??mereka ini semua??

6 comments:

Raihanna said...

haha.. adeyh2.sian korang ek.

PeNaRi LaUt said...

hanya tinggal kenangan dgn rakan2....
Thanks to all KKPX-55..luv ya

Raihanna said...

Kenangan paling tak boleh lupe pe die??? huhuhu

Suraya Nordin said...

luahkan perasaan cara ni agak menarik jgk.huhu

Sang Kura said...

ngeh2...poyo giler..

ИДЗМИ РАИХАHА@izmichi said...

intake 55 in memories... :-)