Sunday, May 17, 2009

Salam Tari Dari Laut

Salam....ni merupakan cobaan aku buat kali ke-2 nk jd Blogger...utk ape ya??apsal ya...ntah la...aku asik baca blog org jer...nk gak aku luah rasa hati aku kat sini.....aku arini btugas plak...huhu2
ntah la...apa aku rasa skrg ni....bosan pun ada...ni pasal mnulis nih....

sblum ni aku pernah sampai tahap nk nangis bila baca blog....http://mulabelajarhentimimpi.blogspot.com/ mcm ada kaitan dgn aku....huhu

anway salam kenalan dari aku......Salam Tari Dari Laut.....

4 comments:

MENTIBANG LAUT said...

muka je ganas...hati lembut!! nanti aku bagi lagi ko bertugas.. ok apa bertugas selalu..save duit.

Anonymous said...

don't cry k...woit bila nak update nih

PeNaRi LaUt said...

Sabaq la....chek baru nak blajaq nih...hihihi

syahidah said...

baik!